Шукати в цьому блозі

вівторок, 6 березня 2018 р.

Присвоєння класності водієві


       Присвоєння класності водієві дозволяє встановити йому відповідну доплату або надбавку. Так, у Генеральній угоді1 визначені перелік та розміри доплат і надбавок за класність водіям легкових, вантажних автомобілів і автобусів: водіям ІІ класу — 10%, І класу — 25% установленої тарифної ставки за відпрацьований водієм час.
      Проте яким чином водієві присвоїти (підтвердити) класність? Наразі на нормативному рівні це питання майже не врегульоване. У п. 10 Загальних положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336, сказано, що присвоєння та підвищення кваліфікаційних категорій працівникам здійснюють комісії з проведення кваліфікаційної атестації. Фахівці Мінсоцполітики в листі від 07.09.2012 р. № 197/10/137-12 уточнили два важливих нюанси: класність водіям присвоюється кваліфікаційною комісією на підприємстві за результатами проведення кваліфікаційної атестації; чинними нормативно-правовими актами України не передбачено норми збереження класності водіям, присвоєної роботодавцем на попередньому місці роботи. Ухвалення рішення стосовно такого питання є компетенцією керівника підприємства.

      Категорії працівників, які підлягають атестації, та періодичність проведення атестації визначаються колективним договором, — а на підприємствах, на яких колдоговори не укладаються, — за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації (ч. 2 ст. 11 Закону України «Про професійний розвиток працівника» від 12.01.2012 р. № 4312-VI, далі — Закон про профрозвиток). Атестацію проводять за рішенням роботодавця, який затверджує положення про проведення атестації, склад комісії, графік її проведення за погодженням із профспілкою.
Беручи до уваги сказане вище, вважаємо, що має право на життя два варіанти збереження класності водієві.
Варіант 1
   Під час прийому на роботу можна було би провести кваліфікаційну атестацію водія. У такому випадку в колдоговорі або положенні про атестацію можна передбачити норму підтвердження класності водія. За результатами атестації кваліфікаційною комісією оформлюється Рішення про присвоєння кваліфікації водію автотранспортного засобу. Водночас, згідно з п. 1 ст. 12 Закону про профрозвиток, атестації підлягають працівники, які відпрацювали не менше року. Ураховуючи те, що новоприйнятий працівник не має необхідного стажу роботи, це проблематично, адже положення про атестацію повинні відповідати вимогам Закону про профрозвиток.
Варіант 2
    Підприємство вправі передбачити в колдоговорі можливість збереження класності водіям або ж розробити окреме положення про присвоєння класності водіям, у якому прописати, що класність водію зберігається, якщо запис про її присвоєння внесено до трудової книжки та перерва в роботі не перевищує 1–2 роки.
Зверніть увагу!
   У трудових книжках працівників запис про назву професії провадиться із зазначенням кваліфікаційної категорії, розряду, класу (наприклад, «Водій автотранспортних засобів I класу»), оскільки I і II класи водіїв є рівнем кваліфікації працівника. (лист Мінсоцполітики від 07.09.2012 р. № 197/10/137-12)
   Існує ще одна проблема. Єдиний нормативний документ, який установлював критерії присвоєння класності водіям, — це Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників, Випуск 69 «Автомобільний транспорт», затверджений наказом Мінтрансу України від 14.02.2006 р. № 136 (далі — Довідник № 136). Однак у липні минулого року в Довідник № 136 було внесено зміни — згадані вище критерії з нього прибрали. Водночас ніде більше вони не з’явилися. Виходить, що в чинному законодавстві їх просто немає.
   Отже, критерії класності також варто передбачити в колдоговорі або положенні про проведення атестації (або ж положенні про присвоєння класності водіям). При цьому слід прописати критерії згідно з новими категоріями транспортних засобів, наведеними в п. 3 Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою КМУ від 08.05.1993 р. № 340. Уведення нових категорій не впливає на раніше присвоєні класності суб’єктами господарювання (лист Мінсоцполітики від 07.09.2012 р. № 197/10/137-12).
Підсумуємо
Класність водію може бути збережено в разі підтвердження її за результатами кваліфікаційної атестації або ж у випадку наявності відповідних умов про її збереження в положенні про присвоєння класності водіїв (якщо наявний відповідний документ).

Раніше в листі МОН, МВС, Мінпраці, Мінтрансу України від 19.02.2010 р. № 1/12-625, № 141/0/15-10/021, № 3184/14, № 869/05/14 фахівці зазначених вище органів зауважили, що для осіб, професійна діяльність яких пов’язана з керуванням транспортним засобом, необхідною умовою зарахування на відповідне робоче місце, крім водійського посвідчення, повинен бути диплом кваліфікованого робітника або свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (для водіїв транспортних засобів).
    Для цього проводиться кваліфікаційна атестація на базі навчального закладу. Зважаючи на те що лист датований ще 2010 роком, вважаємо, слід усе ж таки дослухатися до свіжішого листа Мінпраці від 07.09.2012 р. № 197/10/137-12, який дозволяє присвоювати класність водіям за результатами проведення кваліфікаційної атестації всередині підприємстві.
   Може бути Вам допоможе наведена нижче стаття і зазначені в ній нормативні акти.
Надбавка за класність - випадки та порядок виплати (фрагмент статті) Березкін І.В. Опубліковано в номері: Заробітна плата № 4/2004 Найбільш поширена дана виплата при регулюванні питань оплати праці водіїв. При цьому слід враховувати, що тарифікаційної розряд водіям встановлюється виходячи з наявності у працівника 3 класу. Для працівників же, яким у встановленому порядку присвоєно 1-й або 2-ий клас, встановлюється (якщо це передбачено відповідними нормативними актами) надбавка до заробітної плати. Надбавка за класність, як правило, встановлюється в таких розмірах: за 2 клас - 10 відсотків; за 1 клас - 25 відсотків. При виплаті надбавки слід враховувати, що відповідно до постанови Держкомпраці СРСР і ВЦРПС від 20 лютого 1984 року № 58/3-102 (розділ «автомототранспорту та міський електротранспорт» Кваліфікаційного довідника професій робітників яким встановлюються місячні оклади) кваліфікація третього, другого і першого класу може бути присвоєна водіям автомобілів, які пройшли відповідну підготовку та отримали посвідчення з відміткою, що дає право управління певними категоріями транспортних засобів. Так, присвоєння водієві 3-го класу проводиться за наявності у водійському посвідченні дозвільних відміток «В» або «С», або тільки «Д»; водію 2-го класу - «В», «С», «Е» або тільки « Д »(« Д »або« Е »), а водієві 1-го класу -« В »,« С »,« Д »і« Е ». При цьому кваліфікація 2-го класу може бути присвоєна при безперервному стажі роботи не менше трьох років в якості водія автомобіля 3-го класу на даному підприємстві, а кваліфікація 1-го класу - при безперервному стажі роботи не менше двох років у ролі водія автомобіля 2 -го класу на даному підприємстві. Виплата надбавки за класність також передбачена: 1) в розмірі 10 відсотків за 2-ий клас і 25 відсотків встановленої тарифної ставки (окладу) на місяць водіям автомобілів і автобусів Державної протипожежної служби МНС Росії (пункт 2.3. Додатка № 3 до наказу МНС Росії від 21 серпня 2003 № 499 «Про умови оплати праці працівників Державної протипожежної служби МНС Росії»). Порядок присвоєння водіям автомобілів класу кваліфікації визначений листом МНС Росії від 28 жовтня 1999 р. № 21/7-1041. 2) у розмірі 25 відсотків за 1-ий клас кваліфікації і в розмірі 10 відсотків тарифної ставки за 2-ий клас - водіям підприємств міського наземного пасажирського транспорту (пункт 4.2.8. Галузевого тарифної угоди з автомобільного транспорту на 2002-2004 роки, зареєстрованого в Минтруде Росії 22 березня 2002 р., реєстраційний номер 1641-ВЯ); 3) до 25 відсотків тарифної ставки - водіям службового транспорту організацій та установ Пенсійного фонду Російської Федерації (постанова Правління Пенсійного Фонду Російської Федерації від 8 червня 1999 року № 73 «Про умови оплати праці працівників системи ПФР »); загальновстановленому розміри надбавки за класність водіїв (від 10 до 25 відсотків) передбачені для виплати в міністерствах і відомствах, в яких законодавством передбачена військова або інша спеціальна служба, зокрема: в Спецстрое Росії - постанова Мінпраці Росії від 22 лютого 2002 р. № 15 «Про погодження розмірів збільшення тарифних ставок (окладів) працівників бюджетної сфери за категоріями цивільного персоналу і видам діяльності, переліку надбавок, компенсаційних доплат, підвищень ставок і окладів, пов'язаних з особливостями діяльності структурних підрозділів Федеральної служби спеціального будівництва Російської Федерації »; в Держтехкомісії Росії - постанова Мінпраці Росії від 18 вересня 2001 р. № 68« Про погодження розмірів збільшення тарифних ставок (окладів) за категоріями працівників Державної технічної комісії при Президентові Російської Федерації, переліку надбавок, компенсаційних доплат, підвищень ставок і окладів , пов'язаних з особливостями діяльності Державної технічної комісії при Президентові Російської Федерації »; до ГТК Росії - постанова Мінпраці Росії від 19 жовтня 2000 р. № 77« Про погодження розмірів збільшення тарифних ставок (окладів) за категоріями працівників митних органів Російської Федерації, переліку надбавок, компенсаційних доплат, підвищень ставок і окладів, пов'язаних з особливостями діяльності митних органів Російської Федерації »; в МНС Росії - постанова Мінпраці Росії від 6 квітня 1993 р. № 76« Про погодження розмірів збільшення тарифних ставок (окладів) працівників бюджетної сфери за категоріями цивільного персоналу і видам діяльності, переліку надбавок, компенсаційних доплат, підвищень ставок і окладів, пов'язаних з особливостями діяльності установ і організацій Державного комітету Російської Федерації у справах цивільної оборони, надзвичайних ситуацій і ліквідації наслідків стихійних лих »; до МВС Росії - постанова Мінпраці Росії від 15 березня 1993 р. № 52 «Про погодження розмірів збільшення тарифних ставок (окладів) працівників бюджетної сфери за категоріями цивільного персоналу і видам діяльності, переліку надбавок, компенсаційних доплат, підвищень ставок і окладів, пов'язаних з особливостями діяльності підрозділів системи Міністерства внутрішніх справ Російської Федерації»; в Міноборони Росії - постанова Мінпраці Росії від 4 березня 1993 р. № 47 «Про погодження розмірів збільшення тарифних ставок (окладів) працівників бюджетної сфери за категоріями цивільного персоналу і видам діяльності, переліку надбавок, компенсаційних доплат, підвищень ставок і окладів, пов'язаних з особливостями діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів (навчальних) закладів, бюджетних підприємств і організацій Міністерства оборони Російської Федерації ». Більш високі розміри надбавки встановлюються на підприємствах лісопромислового комплексу. Згідно з пунктом 1.2.4. Галузевої угоди по лісопромислового комплексу Російської Федерації на 2003-2005 роки (зареєстровано в Минтруде Росії 23 грудня 2002 р., реєстраційний номер 8671-ВЯ) надбавки за класність трактористам, а також водіям вантажних і легкових автомобілів встановлюються на підставі рішень атестаційної комісії в наступних розмірах : за 1-ий клас - до 50 відсотків, за 2-ий клас - до 25 відсотків. Конкретні розміри і умови виплати надбавки визначаються в колективному договорі Правомірність введення надбавок за класність у бюджетних установах підтверджена (справа в тому, що в окремих установах в цих випадках застосовується загальновстановленому правило про те, що кваліфікація працівників вже врахована в їх тарифних ставках) листом Мінпраці РФ від 18 січня 1993 року № 63-РБ «Про надбавки, доплати та інші виплати стимулюючого характеру». У даному листі зазначено, що згідно з пунктом 5 постанови Уряду Російської Федерації від 14 жовтня 1992 року № 785 «Про диференціації в рівнях оплати праці працівників бюджетної сфери на основі Єдиної тарифної сітки» керівники установ, організацій та підприємств, що знаходяться на бюджетному фінансуванні, надано право самостійно встановлювати працівникам надбавки, доплати та інші виплати стимулюючого характеру, в тому числі і надбавки за класність водіям вантажних, легкових автомобілів, автобусів та інших транспортних засобів, в межах виділених бюджетних асигнувань. Надбавка за класність, як правило, виплачується за фактичний час роботи в якості водія (за час ремонту надбавка виплачується пропорційно фактично відпрацьованому часу на автомобілі). Приклад Водієм підприємства (тарифна ставка 6000 руб.) Відпрацьовано за місяць (норма робочого часу - 184 год) безпосередньо на автомобілі 140 годин. Інший робочий час у місяці працівник простоював у зв'язку з поломкою автомобіля, протягом якого він притягувався до робіт на самому підприємстві з закріпленням за ним права на отримання тарифної ставки у розмірі 100 відсотків. Працівник має кваліфікацію водія 1 класу. Сума заробітної плати працівника за місяць складе: 1) тарифна ставка - 6000 руб.; 2) надбавка за класність - 1141 руб. 30 коп. (6000 руб./184 (норма робочого часу за місяць) х 140 годин х 25%). Всього заробітна плата за місяць - 7141 руб. 30 коп. (6000 руб. + 1141 руб. 30 коп.). На підприємствах, що належать до сфери морського транспорту, необхідними умовами виплати надбавки за класність водіям автотранспортних засобів є наявність розробленого Положення про нарахування надбавки за класність водіям і Положення про присвоєння класності водіям. Зазначені положення приймаються роботодавцями з урахуванням думки відповідного виборного профспілкового органу та включаються в колективні договори (пункт 3.2.5. Галузевої угоди по морському транспорту на 2003-2005 роки, зареєстрованому в Минтруде Росії 31 березня 2003 р., № 2367-ВЯ). Який порядок розрахунку заробітної плати водіїв автомобілів, що обслуговують органи державного управління? Г.САВЧЕНКО, г.Гродно Роз'яснення з даного питання містяться в листі від 28.10.2002р. Мінпраці та соцзахисту N 03-01-10/5310 та Мінфіну N 04-09/486. "У зв'язку з вступниками запитами про застосування єдиного порядку формування ставок (окладів) працівників бюджетної сфери, затвердженого постановою Міністерства праці та соціального захисту від 9 вересня 2002 року N 119 *, при оплаті праці водіїв службових легкових автомобілів і особо малих автобусів, що мають до 15 місць для сидіння, Міністерство праці та соціального захисту і Міністерство фінансів повідомляють. При розрахунку заробітної плати водіїв зазначених автомобілів, що обслуговують органи державного управління, слід керуватися наступними нормативними актами: постановами Міністерства праці від 21 січня 2000р. N 6 "Про заходи щодо вдосконалення умов оплати праці працівників організацій, що фінансуються з бюджету ", від 12 січня 2000р. N 4" Про затвердження Положення про порядок обчислення стажу роботи за фахом (в галузі) та підвищення тарифних ставок і окладів працівників організацій, що фінансуються з бюджету, за стаж роботи за фахом ( в галузі) "та постановами Міністерства праці та соціального захисту від 14 грудня 2001р. N 8" Про затвердження положень про умови оплати праці працівників органів державного управління, Державного митного комітету Республіки Білорусь і митниць ", від 9 вересня 2002р. N 120" Про введення коригувальних коефіцієнтів до тарифних ставок (окладів) працівників організацій, що фінансуються з бюджету і користуються державними дотаціями ". * При цьому таблицею 7 додатка 24 до постанови Міністерства праці від 21 січня 2000р. N 6 встановлені тарифні коефіцієнти для розрахунку тарифних окладів водіїв легкових автомобілів і автобусів . Наприклад, для водія легкового автомобіля середнього класу з об'ємом двигуна від 1,8 до 3,5 літрів - 2,12, а тарифний оклад водія особливо малого автобуса - 2,33. Підпунктом 1.8 пункту 1 додатка 1 до зазначеної постанови передбачено , що водіям легкових автомобілів і автобусів виплачуються щомісячні надбавки за класність: водіям 2 класу у розмірі 10 відсотків і водіям 1 класу - 25 відсотків встановленого тарифного окладу за фактично відпрацьований час в якості водія. Постановою Міністерства праці та соціального захисту від 14 грудня 2001р. N 8 (підпункт 2.4 пункту 2 Положення про умови оплати праці працівників органів державного управління ...) керівникам органів державного управління надано право збільшувати при необхідності тарифні оклади водіїв службових легкових автомобілів і особо малих автобусів, що мають до 15 місць для сидіння, що обслуговують органи державного управління, в місті Мінську - до 20 відсотків, в інших містах (районах) - до 15 відсотків. Згідно з підпунктом 2.5 пункту 2 зазначеного Положення керівникам органів державного управління надано право встановлювати водіям службових легкових автомобілів доплати за ненормований робочий день у розмірі до 50 відсотків тарифного окладу за фактично відпрацьований час. Відповідно до Положення про порядок обчислення стажу роботи за фахом (в галузі) та підвищення тарифних ставок і окладів працівників організацій, що фінансуються з бюджету, за стаж роботи за фахом (в галузі), затвердженим постановою Міністерства праці від 12 січня 2000р. N 4, з доповненнями та змінами, внесеними до нього постановою Міністерства праці від 23 березня 2001р. N 20, тарифні оклади водіїв, що обслуговують органи державного управління, підвищуються за стаж роботи в галузі з 1 березня 2001 року в наступних розмірах : до 5 років - на 10 відсотків (до 1 березня 2001р. від 1 року до 5 років - на 10 відсотків), від 5 до 10 років - на 15 відсотків, від 10 до 15 років - на 20 відсотків, від 15 років і вище - на 30 відсотків. Постановою Міністерства праці та соціального захисту від 9 вересня 2002р. N 120 з вересня 2002р. введені коригуючі коефіцієнти до тарифних ставок (окладів) працівників бюджетної сфери, в тому числі і водіїв, що обслуговують органи управління , в розмірах від 1,8 до 0,9 в залежності від їх тарифікації. Наприклад, для водія легкового автомобіля середнього класу з об'ємом двигуна від 1,8 до 3,5 літрів - 1,15, а водіїв особливо малого автобуса - 1,08. З урахуванням названих нормативних правових актів з 1 вересня 2002 року розрахунок заробітної плати зазначених водіїв необхідно проводити в наступному порядку. Визначається тарифний оклад водія шляхом множення тарифної ставки першого розряду, встановленої Радою Міністрів Республіки Білорусь, на тарифний коефіцієнт і на відповідний коригуючий коефіцієнт. Виходячи з отриманого тарифного окладу розраховуються: - розмір підвищення за стаж роботи в галузі, - розмір підвищення за роботу з обслуговування органів державного управління, - розмір надбавки за класність, - розмір доплати за ненормований робочий день, - розміри компенсаційних виплат за роботу в надурочний час, у державні свята, святкові і вихідні дні. Тарифний оклад водія підсумовується з розмірами підвищень за стаж роботи в галузі і за роботу по обслуговуванню органів державного управління і утворює розмір місячного окладу. Нарахування премії водієві проводиться на місячний оклад з урахуванням додаткових виплат стимулюючого і компенсуючого характеру, затверджених постановою Міністерства праці та соціального захисту від 5 лютого 2002р. N 13 "Про затвердження Переліку додаткових виплат стимулюючого і компенсуючого характеру, на які нараховується премія". Місячний оклад є вихідним для нарахування матеріальної допомоги до трудового відпуску Приклад розрахунку заробітної плати. Тарифний оклад водія службового автомобіля середнього класу, обслуговуючого орган державного управління, з 1 вересня 2002 року становить 56562 рубля (23200 х 2,12 х 1,15), де 23200 - тарифна ставка першого розряду, встановлена ​​урядом , 2,12 - тарифний коефіцієнт водія середнього класу за Єдиною тарифною сіткою працівників Республіки Білорусь, 1,15 - коригуючий коефіцієнт для працівників, таріфіціруемие від 7 до 8 розрядів. Виходячи з тарифного окладу розраховуються: - підвищення за стаж роботи в галузі (наприклад, при стажі до 5 років), яке складе 5656 рублів (56 562 х 0,10), - підвищення за роботу з обслуговування органів державного управління (наприклад, в місті Мінську до 20 відсотків), яке складе 11312 рублів (56562 х 0,20), - надбавка за 1 клас (25 відсотків), яка складе 14141 рубль (56562 х 0,25), - доплата за ненормований робочий день, яка складе 28281 рубль (56562 х 0,50). З урахуванням зазначених вище підвищень місячний оклад зазначеного водія складе 73530 рублів (56562 +5656 +11312). Нарахування премії, наприклад, у розмірі 50 відсотків проводиться на місячний оклад водія з урахуванням надбавки за класність та доплати за ненормований робочий день. У даному прикладі розмір премії складе 57976 рублів (73530 +14141 +28281) х 0,5. Разом, розрахункова заробітна плата водія службового легкового автомобіля середнього класу складе 173928 рублів (73 530 +14141 +28281 +57976). В аналогічному порядку проводиться розрахунок заробітної плати водіїв автомобілів інших класів і особо малих автобусів, що обслуговують органи державного управління.
   У процесі роботи на підприємстві водію може бути присвоєно кваліфікацію II чи I класу. Для присвоєння II класу у посвідченні водія повинен бути дозвіл на керування транспортними засобами категорій “B”, “C”, “E” або “D”, або “D” та “E”, а також безперервний стаж роботи водієм III класу на підприємстві – не менше трьох років.
Для присвоєння I класу повинен бути дозвіл на керування транспортними засобами категорій “B”, “C”, “D” та “E”, а також безперервний стаж роботи водієм II класу на даному підприємстві – не менше двох років (Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений наказом Міністерства транспорту та зв’язку України 14.02.2006 № 136).
    Присвоєння водіям I та II класів здійснюється кваліфікаційними комісіями підприємства під час кваліфікаційної атестації. Рішення кваліфікаційної комісії затверджується наказом керівника підприємства. Чинними нормативно-правовими актами України не передбачено норми щодо збереження класності водіям, присвоєної роботодавцем на попередньому місці роботи. Прийняття рішення щодо цього питання є компетенцією керівника підприємства (п. 8.7.3, п. 8.7.4 Методичних рекомендацій з питань безпеки автомобільних перевезень, затверджених наказом Державного департаменту автомобільного транспорту 19.09.2003 № 111; лист Міністерства соціальної політики України 07.09.2012 № 197/10/137-12).
    Водіям автотранспортних засобів встановлюється надбавка за класність: ІІ класу – 10 відсотків, І класу – 25 відсотків установленої тарифної ставки за відпрацьований час (пп. 4 п. 4 наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».
   Фактично відпрацьованим водієм часом вважаються години, проставлені в табелі обліку робочого часу. Якщо водій у робочий час не виїжджав, але був на роботі, йому проводиться оплата за ці години (лист Міністерства праці та соціальної політики України 23.01.2009 № 57/13/84-09).
Юрисконсульт обласної організації
Положение о порядке присвоения классности водителям легкового автотранспорта (типовая форма)
Положение о порядке присвоения классности водителям легкового автотранспорта
1.1. Настоящее Положение определяет порядок присвоения класса квалификации (классности) водителям легкового автотранспорта (далее - водители) администрации города _________.
1.2. Присвоение класса квалификации (классности) водителям производится комиссией по присвоению класса квалификации водителям легкового автотранспорта администрации города _________ (далее - комиссия).
2.1. Квалификация 3-го, 2-го и 1-го класса может быть присвоена водителям, которые прошли подготовку или переподготовку по единым программам и имеют водительское удостоверение с отметкой, дающей право управления определенными категориями транспортных средств.
2.2. Квалификация 3-го класса присваивается водителю, имеющему водительский стаж работы в администрации города _________ не менее года, при наличии у него в водительском удостоверении разрешающей отметки "B".
2.3. Квалификация 2-го класса присваивается водителю, имеющему стаж работы не менее трех лет в качестве водителя 3-го класса в администрации города _________, при наличии у него в водительском удостоверении разрешающей отметки "D".
2.4. Квалификация 1-го класса присваивается водителю, имеющему стаж работы не менее двух лет в качестве водителя 2-го класса в администрации города _________.
2.5. Кроме требований, предусмотренных п. п. 2.2, 2.3 и 2.4 настоящего Положения, присвоение водителю класса квалификации производится при условии:
- отсутствия за последний год работы нарушений Правил дорожного движения;
- отсутствия нарушений правил технической эксплуатации, правил техники безопасности и рабочих инструкций;
- соблюдения трудовой дисциплины.
2.6. Вопрос о присвоении класса квалификации рассматривается комиссией на основании заявления водителя.
2.7. Присвоение класса квалификации (классности) оформляется приказом начальника управления кадров и муниципальной службы администрации города _________ на основании протокола комиссии.
2.8. Ежемесячная надбавка за классность устанавливается в следующих размерах:
- водителю 2-го класса - 10% должностного оклада;
- водителю 1-го класса - 25% должностного оклада.
3.1. Если водитель 2-го или 1-го класса систематически нарушает Правила дорожного движения и эксплуатации автомобиля, по ходатайству руководителя структурного подразделения решением комиссии ему может быть понижена классность.
3.2. Понижение класса квалификации оформляется приказом начальника управления кадров и муниципальной службы администрации города _________ на основании протокола комиссии.
3.3. Водителям, которым было произведено понижение класса квалификации, классность может быть присвоена на общих основаниях, но не ранее чем через год.
4.1. Подготовка и организация проведения заседания комиссии возлагаются на секретаря комиссии.
4.2. Формой работы комиссии является заседание под руководством председателя или его заместителя. Заседание комиссии является правомочным, если на нем присутствует не менее двух третей ее членов. Решение комиссии принимается простым большинством голосов от числа ее членов, присутствующих на заседании. При равенстве голосов членов комиссии решающим является голос ее председателя.
4.3. Заявление водителя о присвоении класса квалификации на имя председателя комиссии принимается секретарем комиссии. К заявлению прилагаются:
- копия трудовой книжки;
- копия водительского удостоверения;
- ходатайство о присвоении класса квалификации руководителя структурного подразделения.
4.4. Ходатайство руководителя структурного подразделения о понижении водителю класса квалификации на имя председателя комиссии принимается секретарем комиссии. К ходатайству прилагаются:
- копии документов о наложении дисциплинарных взысканий за неисполнение или ненадлежащее исполнение трудовых обязанностей, за нарушение правил технической эксплуатации, правил техники безопасности, рабочих инструкций и т.д.;
- копии документов о нарушении Правил дорожного движения.
4.5. Секретарь комиссии не позднее чем за неделю до начала работы комиссии сообщает водителям о дате, времени и месте проведения аттестации.
4.6. Решение комиссии оформляется протоколом, который утверждается председателем комиссии и передается в управление кадров и муниципальной службы администрации города для подготовки проекта приказа.ії

Немає коментарів:

Дописати коментар