Примірний зразок наказу
ПРО РОЗПОДІЛ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ОБОВ'ЯЗКІВ
ТА ПОСАДОВОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
МІЖ АДМІНІСТРАТИВНИМИ
ПРАЦІВНИКАМИ ШКОЛИ ТА ДОПОМІЖНИМ ПЕРСОНАЛОМ
З метою наукової та
раціональної організації праці, здійснення управління навчально-виховним
процесом та фінансово - господарською діяльністю школи й контролю
за ними, а також підвищення відповідальності керівних працівників школи
НАКАЗУЮ:
Розподілити функціональні обов'язки між
адміністративними працівниками школи таким чином:
1. Директор школи Іванов І.І.
реалізацію постанов уряду, наказів, інструкцій
Міністерства освіти і його органів
на місцях;
визначення стратегії і тактики розвитку школи;
забезпечення школи педагогічними кадрами, прийом
на роботу і звільнення з роботи навчально-допоміжного та обслуговуючого
персоналу школи;
створення
сприятливих умов для навчально-виховної роботи, забезпечення
техніки безпеки, додержання санітарно-гігієнічних вимог;
техніки безпеки, додержання санітарно-гігієнічних вимог;
організацію та проведення атестації учителів і
подання атестаційних листів та документів для нагородження
педпрацівників та встановлення їм вищої категорії до атестаційних комісій вищого
рівня;
підготовку та проведення педагогічних рад, нарад за
участю директора;
правильне складання річного плану роботи школи і
плану її перспективного розвитку;
підготовку школи до нового навчального року;
належне ведення особових справ;
здійснення набору учнів до 1-х та 10-х класів,
прийом дітей до школи;
дотримання єдиних педагогічних вимог у школі,
режиму навчальних занять;
створення
сприятливих умов для підвищення професійного рівня працівників школи;
організацію і якість навчально-виховної роботи
серед учнів, зміцнення їх здоров'я та фізичний розвиток;
забезпечення належного фінансово-господарського
стану школи;
забезпечення об'єктивності оцінювання знань, умінь
та навичок учнів.
1.2. Безпосередньо керує:
роботою заступника
із навчально- виховної роботи,
заступника з виховної роботи, педагога-організатора,практичного
психолога, соціального педагога, завгоспа, медичної сестри;
роботою
шкільної ради, педагогічної ради та педагогічного колективу;
роботою бібліотеки школи.
роботою вчителів предметів
природничо-математичного циклу: математики,фізики,хімії,географії,бІології,інформатики.,природознавства,
а також
роботою вчителів фізичної культури, захисту
Вітчизни.
1.3. Організовує:
роботу відповідно до річного плану роботи школи;
роботу з батьками і громадськими організаціями.
1.4. Погоджує свою діяльність
із районним відділом освіти
райдержадміністрації та департаментом освіти облдержадміністрації.
1.5. Здійснює контроль за:
виконанням річного плану роботи школи, навчального плану,
рішень педагогічної
ради та рекомендацій нарад за участю директора;.
організацією безкоштовного харчування;
виконанням єдиних педагогічних вимог.
1.6.Звітує про організацію, здійснення та
результати навчально-виховної роботи і стан матеріально-технічного
забезпечення школи перед органами управління освітою та іншими вищими владними
органами.
1.6.
Складає
річний та
перспективний плани роботи школи; видає накази,
розпорядження та інші документи, які стосуються шкільного життя.
розпорядження та інші документи, які стосуються шкільного життя.
графік роботи адміністративно-управлінського
апарату;
2. Заступник директора з навчальної роботи ……(ПІБ)
2.1.
Відповідає за:
організацію
науково-методичної роботи в школі;
вивчення, узагальнення і впровадження
перспективного педагогічного досвіду учителів школи;
впровадження досягнень педагогічної науки в
практику навчально-виховної роботи вчителів, реалізацію
принципів наукової організації праці та гуманізації взаємовідносин у колективі;
підготовку звітних документів по школі, складання документів для нарахування заробітної плати вчителям та іншим
працівникам школи, зв'язок з бухгалтерією
з питань виплати зарплати працівникам школи;
ведення статистичних звітів по школі;
проходження вчителями курсової та семінарської
перепідготовки;
підготовку
та проведення педагогічних читань, науково-практичних конференцій,
аукціонів педагогічних ідей, узагальнення й поширення перспективного педагогічного
досвіду;
роботу
методичної ради та методичних об'єднань у школі, проведення методичних днів та
тематичних декад;
роботу з молодими вчителями;
створення сприятливого морально-психологічного
клімату в педагогічному колективі;
своєчасне складання й коригування розкладу уроків;
виконання навчальних планів і програм
забезпечення ефективності їхньої роботи, зокрема
високої якості знань, умінь і навичок учнів;
ведення класних журналів та іншої документації у
1— 11-х класах;
дотримання санітарно-гігієнічного режиму в
навчальних кабінетах;
організацію та облік оформлення бланків документів
на отримання документів про освіту;
виконання правил
техніки безпеки в школі та оформлення документів з техніки безпеки.
2.2. Безпосередньо керує:
роботою вчителів початкових класів, вчителів
5—11-х класів, зокрема діяльністю вчителів предметів гуманітарного циклу:
української мови та літератури, російської мови, англійської мови,
світової літератури, історії і права,
а також вчителів трудового навчання, музичного
та образотворчого мистецтва;
роботою методичної ради, методичного об'єднання та
методичного кабінету.
проведенням
контрольних, практичних і лабораторних робіт, навчальних екскурсій;
підготовкою та проведенням ДПА;
роботою завідувачів кабінетів.
2.3. Організовує
дотримання у школі єдиних педагогічних вимог та
режиму навчальних занять;
проведення відкритих уроків і взаємовідвідування уроків учителями;
роботу з учнями, які за заявою батьків та у
зв'язку зі станом здоров'я працюють за індивідуальними планами відповідно до чинного
положення;
перепідготовку працівників школи та проходження
атестації педагогічними працівниками;
підготовку й проведення методичних «оперативок» з
учителями;
підготовку матеріалів до складання річного плану;
своєчасну заміну уроків;
проведення факультативних занять, спецкурсів за
вибором;
допрофільну підготовку і профільне навчання;
підготовку й проведення шкільних олімпіад;
облік
успішності учнів 1—11-х класів та відвідування ними уроків.
2.4.
Погоджує свою діяльність із
директором школи, з іншими заступниками директора.
2.5.
Здійснює контроль за:
роботою вчителів-предметників ,
вчителів початкових класів;
станом
успішності учнів 1—11-х класів, відвідуванням учнями уроків;
навчальним
навантаженням учнів;
роботою навчальних кабінетів,
дотриманням санітарно-гігієнічного режиму;
станом
збереження й використанням навчально-матеріальної бази;
організацією
роботи учнів із початковим рівнем навчальних досягнень та незадовільною поведінкою, а також
роботою з обдарованими дітьми.
2.6. Інструктує й консультує:
вчителів
щодо проведення навчальних занять і організації самоосвіти;
учителів щодо складання календарних
і поурочних планів;
завідувачів кабінетів;
молодих
учителів щодо планування й ефективного проведення уроків 2.7 Здійснює облік:
виконання
державних програм, календарних і тематичних планів;
2.8. Складає:
тарифікаційні списки
розклад
уроків, факультативів, курсів за вибором;
графіки
індивідуальної роботи з обдарованими учнями;
графіки
контрольних робіт та проведення зрізів знань наприкінці І і II семестрів;
розклад
державної підсумкової атестації та консультацій для вчителів щодо підготовки до неї;
проекти
наказів, розпоряджень та інших документів з питань навчального процесу.
графік
чергування вчителів по школі;
графік
роботи вчителів під час канікул;
звіт про
стан успішності учнів наприкінці І та II семестрів;
табелі на
зарплату педагогічних працівників;
2.9. Звітує:
перед
директором і педагогічною радою (про організацію, здійснення й результати навчальної
роботи);
перед
батьківською громадськістю та органами управління освітою.
3. Заступник директора з виховної роботи ……..
3.1. Відповідає за:
планування,
організацію та облік виховної роботи з учнями;
роботу
громадських організацій, різноманітних клубів, предметних гуртків,
проведення тематичних тижнів та чергувань у школі;
відвідування
учнями школи, охопленням дітей загальною середньою освітою;
роботу методичних об'єднань
класних керівників;
підготовку
та проведення загальношкільних заходів (свят, вечорів, диспутів, естафет, конкурсів тощо);
зв'язок із позашкільними
громадськими організаціями;
випуск
загальношкільних стінних газет та їх зміст;
організацію
відвідування учнями позашкільних навчально-виховних закладів, музеїв, театрів, їхньої
участі в екскурсіях тощо;
організацію
та облік роботи інспектора з охорони дитинства та громадського інспектора щодо
запобігання дитячому травматизму;
організацію художньої
самодіяльності;
організацію санітарних днів та
чергування по школі класних колективів;
організацію
та проведення суспільно корисної діяльності;
організацію обліку дітей і
підлітків 6(7)—18 річного віку у мікрорайоні школи;
створення й
функціонування дитячих організацій та органів учнівського самоврядування;
організацію
літнього оздоровлення учнів;
планування
позаурочної роботі з дітьми та власної управлінської діяльності;
організацію
вивчення, узагальнення й поширення перспективного досвіду виховної роботи;
забезпечення
дотримання правил техніки безпеки і санітарно-гігієнічних норм під час проведення
виховних заходів, робіт;
організацію
просвітницької роботи для батьків (прийом батьків або осіб, що їх замінюють) з питань виховання
дітей;
виконання річного плану роботи
школи;
організацію
досліджень та експериментів під час здійснення виховного процесу
3.2. Керує:
діяльністю
класних керівників та класоводів щодо організації виховної роботи в класах;
роботою
органів учнівського самоврядування;
проведенням загальношкільних заходів, традиційних
свят і заходів за планами органів державної
влади;
роботою методичного об'єднання класних керівників.
3.3.Розробляє разом із практичним психологом школи
систему діагностики та аналізу змін у розвитку школярів
3.4.Координує:
• роботу
вихователів, класних керівників та інших підлеглих йому працівників;
• роботу з розробки необхідної
методичної документації.
проведення
інструктивно-методичної роботи з класними керівниками та організаторами позаурочної
діяльності дітей;
створення дитячих організацій та органів
учнівського самоврядування;
літнє оздоровлення учнів;
відвідування учнями позашкільних заходів;
роботу
гуртків художньої самодіяльності, ужиткового мистецтва, технічної творчості тощо;
3.5.Забезпечує:
діяльність педагогічного колективу щодо прищеплення учням поваги до загальнолюдських цінностей, принципів моралі,
формування в них національної самосвідомості, культурних потреб, шанобливого
ставлення до національних традицій, звичаїв та обрядів, до рідної мови;
проведення
заходів морально-правового спрямування із залученням працівників правоохоронних
органів;
захист прав та інтересів учнів;
систематичне
проведення заходів із профілактики правопорушень та формування
в учнів правової грамотності, виявлення причин скоєних ними правопорушень;
проведення заходів щодо запобігання травматизму,
дорожньо-транспортним пригодам, нещасним випадкам, які трапляються на вулиці та
в інших місцях;
залучення батьків до проведення виховної роботи з
учнями школи;
відкриті
виховні заходи та їх відвідування класними керівниками школи. 3.6.Здійснює контроль за:
позаурочною роботою, діяльністю вчителів, що її
здійснюють;
проведенням аналізу результативності виховної
роботи школи, якості роботи окремих педагогічних працівників;
виконанням планів виховної роботи класними керівниками та класоводами;
проведенням
спортивно-масової діяльності, військово-патріотичної та краєзнавчої роботи;
дотриманням учнями Статуту й Правил для учнів
школи;
виконанням санітарно-гігієнічних норм, правил з охорони праці, пожежної безпеки підчас проведення виховних заходів за
межами навчального закладу;
випуском загальношкільних стінних газет та їх змістом;
виконанням програм позакласної роботи;
якістю проведення класних годин, позашкільних та
позакласних заходів;
якістю ведення документації;
За
веденням учнівських щоденників.
3.7. Сприяє:
створенню комплексної системи виховання, служби
інформації для класних керівників;
проведенню експериментальної роботи класними керівниками.
3.8. Погоджує свою діяльність із директором школи,
заступником директора з навчальної роботи.
3.9.Інструктує й консультує:
класних керівників та вчителів щодо проведення
виховної роботи з учнями, новинок методичної літератури з проблем виховання
школярів, у тому числі з питань охорони праці учнів,
запобігання травматизму та іншим нещасним випадкам;
батьків та батьківський актив щодо організації
виховної роботи з учнями;
членів дитячих формувань;
учнівські колективи щодо проведення культурно-оздоровчих заходів;
учнів школи з питань охорони праці, техніки
безпеки, виробничої санітарії та пожежної безпеки (із оформленням відповідної
документації).
3.10.Надає
допомогу педагогічним працівникам в опануванні та розробці інноваційних виховних
програм і технологій.
3.11.Здійснює облік:
проведення класними керівниками та керівниками гуртків, клубів, об'єднань
класних годин, позакласних занять;
чергування класів;
роботи органів учнівського самоврядування;
3.12.Звітує
про організацію та здійснення виховної роботи в школі перед директором, педагогічною
радою, відділом освіти та іншими органами.
3.13.Складає:
план роботи на кожний навчальний рік та календарний
план виховної роботи (самостійно);
письмовий звіт директору школи про свою діяльність
обсягом не більше ніж п'ять машинописних сторінок протягом 10 днів після закінчення кожного
семестру;
розклад роботи гуртків;
проекти
наказів, розпоряджень та інших документів з питань виховного процесу;
планування виховної роботи в школі;
планує
роботу чергового класу;
сценарії
проведення загальношкільних заходів виховного спрямування;
графік чергування класів по школі;
графік здійснення суспільно корисної діяльності по
санітарних днях;
4. Педагог-організатор
……………
4.1. Відповідає за:
діяльність
дитячих громадських організацій, об'єднань, планування їхньої роботи
за принципами добровільності, самостійності, гуманності й демократизму з
урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів;
організацію
дозвілля школярів;
створення
умов для виявлення учнями своєї громадянської позиції, задоволення ними своїх
інтересів і потреб, цікавого й корисного проведення вільного часу;
здоров'я й безпеку учнів,
дотримання норм охорони праці й протипожежного захисту.
4.2.Керує
дитячими організаціями, активом школи, органами учнівського самоврядування.
4.3.Організовує:
оформлення
школи відповідно до напрямів роботи;
роботу з
учнями під час канікул;
роботу з
учнями початкових класів.
4.4.Погоджує свою діяльність із директором школи,
заступником директора з навчально-виховної роботи,
заступником директора з виховної роботи,
4.5.Інструктує
й консультує: дитячий актив школи щодо організації різноманітних свят.
4.6.Використовує
досвід роботи з дітьми й підлітками для підвищення кваліфікації.
4.7.Складає план своєї роботи на рік, семестр,
квартал; сценарії заходів для учнів початкових класів, дитячих
організацій; веде документацію у визначеному порядку.
4.8.Звітує
про роботу дитячих організацій та виховну роботу серед учнів початкових класів,
про організацію участі учнів у конкурсах, оглядах та інших заходах перед директором
школи, педагогічною радою.
5. Практичний психолог …………………
5.1. Відповідає за:
проведення
психологічної діагностики, обробку її результатів, оформлення висновків та
рекомендацій;
проведення
групової психодіагностики, обробку її результатів, оформлення психологічного висновку;
індивідуальне консультування учнів, батьків та вчителів;
проведення
профконсультацій з учнями школи, індивідуальне коригування поведінки учнів.
5.2. Організовує:
ділові ігри, тренінги з
педагогами;
підготовку та проведення
психолого-педагогічного консиліуму.
5.3. Бере участь:
у
підготовці до проведення виховних годин для учнів;
у
педагогічних радах, нарадах за участю директора;
у
консультаціях у наукових центрах, методичних семінарах шкільних психологів;
у роботі бібліотеки;
у зборах
або конференціях працівників школи.
5.4. Веде документацію:
визначену
Положенням про шкільного психолога, затвердженим Міністерством освіти і науки
України;
присвячену
узагальненню результатів своєї роботи, звітуванню про неї;
в якій
висвітлюються результати педагогічного консиліуму.
5.5. Погоджує свою діяльність із заступником директора
з навчально-виховної
роботи та заступником директора з виховної роботи, відділом освіти
райдержадміністрації.
роботи та заступником директора з виховної роботи, відділом освіти
райдержадміністрації.
6.Соціальний педагог …….
6.1. Відповідає за :
організацію
роботи щодо запобігання бездоглядності школярів і скоєнню ними правопорушень;
індивідуальну
роботу з дітьми, схильними до асоціальної поведінки, та роботу з неблагополучними
сім'ями;
зв'язок зі
службами у справах неповнолітніх, органами міліції;
організацію роботи із соціально
незахищеними дітьми;
роботу із соціального захисту дітей із
неблагополучних сімей, а також дітей, які схильні до правопорушень або
скоїли їх;
за оздоровлення учнів пільгової категорії;
за організацію харчування учнів школи;
6.2.Організовує:
спільні святкові
заходи учнів, батьків разом з класними керівниками та класоводами;
взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу з метою створення умов
для всебічного розвитку дітей і підлітків.
6.3. Здійснює
посередництво та організовує взаємодію навчальних закладів, сім'ї, служб у
справах неповнолітніх, соціального захисту, центрів соціальних служб для
молоді, кримінальної міліції тощо, органів місцевого самоврядування, неурядових
та громадських організацій, сім'єю з метою адаптації дитини до вимог соціального
середовища і створення умов для її благополучного розвитку.;
соціальний супровід неповнолітніх дітей з девіантною поведінкою та
соціальну адаптацію їх сімей.
6.4. Дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію учнівської
молоді;
6.5. Залучає до культурно-освітньої, профілактично- виховної,
спортивно-оздоровчої,
творчої роботи різні установи, громадські організації, творчі спілки,
окремих громадян.
6.6. Пропагує здоровий спосіб життя, підвищує рівень соціальної обізнаності
педагогічних працівників та батьків.
6.7.Впливає на подолання особистісних, міжособистісних, внутрішньо сімейних
конфліктів.
6.8. Надає :
консультативну соціальну, психологічно-педагогічну допомогу дітям і
підліткам, дитячим молодіжним об'єднанням, групам соціального ризику та дітям,
які потребують піклування тощо; займається профілактикою правопорушень
неповнолітніх.
допомогу класним керівникам щодо складання соціальних паспортів класу.
6.9. Сприяє участі вихованців у науковій, технічній, художній творчості,
спортивній, суспільно корисній діяльності, виявленню задатків, обдарувань,
розкриттю здібностей, талантів дітей і підлітків.
6.10.Забезпечує:
відпочинок
учнів, зокрема дітей-сиріт, дітей із багатодітних та малозабезпечених,
неблагополучних сімей у канікулярний період;
надання
соціально-педагогічної допомоги учням і сім'ям, які потребують особливої уваги;
облік роботи з учнями та батьками, які потребують особливої уваги.
6.11.Бере участь у роботі педагогічної ради школи;
інформує педагогічну раду
школи про завдання, зміст і деякі результати
соціально-педагогічної роботи.
6.12.Веде документацію:
журнал обліку сімей, які знаходяться у соціально- небезпечному стані ;
список багатодітних сімей ;
список дітей із малозабезпечених сімей;
список дітей- інвалідів;
список дітей та підлітків «групи ризику»;
список дітей- сиріт, що знаходяться під опікою ( на підставі документів);
акти обстеження сімей;
6.13.Складає:
списки дітей-сиріт, дітей із багатодітних та
неблагополучних сімей, підлітків, які скоїли правопорушення або виявили
схильність до протиправної поведінки;
соціальну характеристику сімей, де виховуються такі
діти;
інформацію до відділу освіти щодо відомостей, які
містяться у соціальних паспортах класів;
план роботи на рік.
6.14 .Контролює :
дотримання вчителями,
учнями, батьками Конвенції прав дитини;
відвідування учнями школи;
7. Бібліотекар школи ……………..
7.1. Відповідає за:
комплектування книжкового фонду;
оформлення
передплати на періодичні видання;
створення
фонду шкільних підручників;
систематичне
інформування педагогічного колективу про нові надходження;
пропагування
читання як форми культурного дозвілля та засобу інтелектуального розвитку.
7.2. Керує:
роботою
читацького активу;
роботою
щодо формування в учнів дбайливого ставлення до навчальної книги;
роботою
щодо формування в учнів навичок самостійної роботи з книгою.
7.3. Організовує:
допомогу
вчителям у підготовці науково-методичних
семінарів у рамках самоосвітньої діяльності;
роботу гуртка палітурної справи;
проведення
огляду-конкурсу на найкраще збереження підручників;
літературні
виставки;
читацькі
конференції, літературні вечори та інші масові заходи;
обслуговування
учнів і працівників школи або абонементних читачів у читальному залі;
інформаційну
роботу (оформлення виставок, вітрин, проведення інших заходів щодо пропагування книг);
підбір
літератури на вимогу читача.
7.4.Погоджує свою діяльність із заступником
директора з навчально-виховної роботи, заступником директора з виховної роботи
7.5.Здійснює облік:
комплектування книжкового фонду,
зокрема й фонду підручників;
користування
шкільними підручниками (надходження, видачі, розподілу підручників по класах).
7.6.Приймає книжкові фонди на відповідне
збереження за актом і здійснює їх облік.
7.7.Бере
участь в інвентаризації книжкових фондів застарілої чи знищеної літератури відповідно до
чинних норм.
7.8.Звітує про організацію, здійснення й
результати роботи перед директором та педрадою, методичним центром, відділом освіти.
7.9.Складає:
звіт про
організацію, здійснення й результати роботи бібліотеки для директора та педради;
план роботи
шкільної бібліотеки.
8. Завідуюча
господарством Челей В.В.
8.1. Відповідає за:
збереження будівлі та шкільного майна;
матеріально-технічне забезпечення навчального
процесу
(освітлення, опалювання, водопостачання, наявність
належного обладнання
й устаткування); чистоту і порядок у шкільному приміщенні;
організацію чергування технічного персоналу;
розподіл обов'язків між технічними працівниками школи;
організацію поточного ремонту шкільної будівлі та
класних кімнат; дотримання санітарно-гігієнічного режиму в школі;
інвентаризацію шкільного майна та шкільних
кабінетів;
складання документації для нарахування зарплати
техперсоналу; проведення санітарних днів;
виконання заходів щодо розширення господарської
самостійності школи, своєчасне укладання необхідних угод;
дотримання вимог щодо охорони праці під час
експлуатації головної будівлі та інших приміщень школи, технологічного,
енергетичного обладнання;
дотримання норм пожежної безпеки в школі;
справність
засобів пожежегасіння.
8.2. Керує:
роботою
технічного персоналу щодо прибирання шкільних
приміщень;
приміщень;
роботою охоронців та робітників школи;
господарською діяльністю школи;
роботою з
благоустрою, озеленення і прибирання території школи.
8.3. Організовує:
роботу щодо
забезпечення дотримання санітарно-гігієнічних норм під час навчального процесу;
постачання необхідних матеріалів для безперервної
роботи всіх служб;
інвентарний облік майна школи, проведення
інвентаризації майна;
дотримання вимог щодо охорони праці під час
експлуатації головної будівлі та інших приміщень школи,
технологічного та енергетичного обладнання;
здійснення
періодичного огляду, поточного ремонту приміщень та обладнання;
дотримання норм пожежної безпеки в будівлях і
спорудах, нагляд за станом засобів пожежегасіння;
проведення
щорічних замірів опору ізоляції електроустановок і електропроводки,
пристроїв заземлення, їх періодичне випробування, вимірювання
рівня освітленості, радіації, шуму в приміщеннях школи (визначення його відповідності правилам
і нормам безпеки життя);
розробку інструкцій з охорони праці для
техперсоналу не рідше ніж 1 раз на 5 років;
навчання й інструктаж на робочому місці (вступний і
періодичний) технічного та обслуговуючого персоналу.
8.4.Погоджує свою діяльність із директором школи,
заступниками директора, з інженерно-технічним наглядом
відділу освіти, бухгалтерією.
8.5.Здійснює контроль за:
роботою всіх працівників технічно-обслуговуючого персоналу школи; .
збереженням матеріально-технічного устаткування в
кабінетах;
дотриманням санітарно-гігієнічних норм у
приміщенні школи, раціональністю витрат матеріалів та коштів школи.
8.6. Інструктує й консультує:
обслуговуючий
персонал щодо утримання матеріально-технічного забезпечення;
технічний персонал з питань техніки безпеки.
8.7.Здійснює облік:
інвентаризації шкільного майна;
роботи завідувачів кабінетів щодо
матеріально-технічного забезпечення;
зберігання протипожежного обладнання.
8.8.Звітує про підготовку школи до нового навчального
року та готовність до роботи в осінньо-зимовий період.
8.9.Складає:
графік
роботи технічно-обслуговуючого персоналу, сторожів, операторів котельні;
табель
на заробітну плату технічно-обслуговуючого персоналу;
проекти
наказів, розпоряджень та інших документів із питань господарської роботи;
акти
списання майна, яке вийшло з ладу;
плани
проведення ремонтних робіт у приміщеннях школи під час підготовки до нового навчального року;
документи для надання органами,
що мають відповідні повноваження, дозволу
експлуатувати шкільне приміщення у поточному навчальному році.
9.
Медична сестра ………………………
В своїй роботі керується
посадовою інструкцією. Забезпечує
дотримання санітарно-гігієнічного режиму в школі. Відповідає за роботу харчоблоку та своєчасне
оформлення документації по травматизму;
Складає меню, план роботи . Керує
роботою працівників кухні.
10 . Контроль за
виконанням цього наказу покладаю на себе.
Директор школи ………
З наказом
ознайомлені:……………………
Немає коментарів:
Дописати коментар